the VIP~~

Monday 11 March 2013

Antara yang muda dgn sebaya...?

masa: 10.09 pagi
tempat: office
tarikh: 12/3/2013

Assalammualaikum...

taraaa!!!....kalu korang baca tajuk..mst xdpt agak kan??(aha..padahal phm je)..huu....ok hari ni aku nk cerita tntg ape?tntg rasa..eh tu lagu astrid la..hee..aku nk cerita tntg??ah! tntg ape nk ckp pn aku susah nk kata..korang baca je la luahan aku ni..(mst rasa nk lempang aku kn..kn..kn..)..jgn marah2 nanti kena jual..opsss!..><

ok..begini....setiap daripada korang mst pernah lalui ape yg aku lalui ni kn...terpaksa..terpaksa ok!..terpaksa memilih yg mana satu@siapa yg lbh baik....pyh la....bila hati dh berjauhan dan belajar tuk menerima yg lain..kenapa yg lama muncul????...kadang2 geram sngt...tp..takdir telah ditentukan Allah..aku harus terima dan hadapi kan kawan2??.....

ex-boy aku..ex-boy ke??kenapa tanda soal pulak??..sbb...aku rasa aku xprnh anggap dia ex sbb aku susah nk lupakan dia...dan aku belum pun terima org lain....ahaaa
sbnrnya aku tgh berkawan baik dgn seseorang yg katanye syg dan suke kt aku...(xth nk caya ke x..tp dia baik la pd aku)..nmpk la syg dia kt aku tu..mslhnyee..mslhnyee..dia sngt muda okehy!....mcm xpercaya umur dia..korang nk tahu?...mst nk kn..hee ..jarak umur aku dgn dia 3 tahun..korang rasa sesuai ke..tahap kematangan dia lum cukup kot....aku dh la nk cari pasagan utk masa dpn...bkn aku ckp dia x ok..tp jauh disudut hati aku rasa dia berhak dpt seserong yg lbh baik dan bagus dari aku..yg xsempurna ni..:'(
..tapi bila dh knl serba sedikit aku mula nk syg dia..sbb cute jgk dia ni..cuma aku tak boleh la nk terima dia sbb rupakn...hati penting wo...huu..

tapi berbalik pada ex-boy ak ni....nk kn aku semula...nk berjumpa aku katanye nk jelas semua kenapa dia mendiamkn diri dari aku....( budak lelaki aku cerita sbg ex aku ni..ada aku prnh cerita dlm entry tahun lps.....http://princessmoonmoon89.blogspot.com/2012/03/saat-ketika-kita-bertemu.html...bole baca kt sini..
dia ni la buat aku dlm dilema skrg.....hurm....tunggu masa nk jumpa nnty la.....update cerita tntg ni nanti aku cerita lgi okeyh!...need to go now...(kerja office bnyk xsiap ag ni..hee)..
daa kwn2...selamat membaca..:)

1 comment:

Quotes