the VIP~~

Monday 25 March 2013

kesilapan..kesalahan yang tak dijangka

Assalammualaikum...

tempat: (mcm biasa ) office
masa: 10.13 pagi
tarikh : 26/3/2013
mood: sooo baddd

bercerita tentang kesilapan ni....semua orang pernah buat silap kn???huhu....ak xcaya xde yg xprnh buat silap...
mcm ni cerita aku...kn sblm ni aku ada cerita tntg housemate aku yg nama linda tu..haaa nk jd cerita yg aku xth nk share dgn sape aku masuk kn dlm blog...harap ada pandangan positif dr kawan2 blogger....
semua ni SALAH AKU....smlm aku dah kecewa kn dia..:(...sangat xsangka...sabtu n ahad kak linda ad pergi menghadiri 1 kenduri kahwin kwn baik dia di kedah..(jauh la dr tmpt kitorang kt seremban tu)....bila la cerita aku nk mula ni ea??hoho...sabar2....
ok dia ada dpt 1 hadiah special dari kwn baik dia tu...biasa la klu kwn baik dtg mjls kita kn...dan! tanpa aku ketahui ianya sngt2 bermakna aku dh amik bnda tu dan bg adik aku.....benda nye adalah candy yg bentuk2 tu....korang mst pernah tgk.....
pada mulanya ak ingt kn mmng xde ape...sbb nye aku dh duduk dgn kak lin dan ak tahu dia xmkn sngt candy2 ni......smlm plk aku cuti sbb ada urusan nk selesailkan....dlm penat2 aku balik dari KL tu.....dgn pening kepala nye...rimas semua.....mak n adik aku singgah rumah sewa aku sekejap...dan hal ni trjadi masa adik aku nk  minum air..dan dia terpandang la candy2 love ni.......aku ada SMS kak linda nk bgth...sbb aku xcall takut gnggu dia tgh kerja...tetapi disebabkan tu aku tnpa rasa ape2 bg adik aku......
tup2 lps mak ayah n adik aku gerak balik....aku dpt SMS dr kak linda dia ckp bnda tu xsemua kwn2 dia dpt....giler!!! aper aku dh buat ni....:(:(:(.....seyes aku RASA BERSALAH sngt2......smpykn aku xnk balik selagi xdpt gnti barang tu......puas aku carik mlm tu...smpy lwt balik umh....tgh2 penat tu aku gagah jgk pergi sbb nye aku xnk dia sedih....tp aku tahu dh trlmbt...Y_Y..(sambil drive sambil nangis.....)..aku smpy dh xth nk kata ape.....cuma bersms dgn kak linda dan aku berdoa agar dia xmrh aku.....
aku sedar klu aku kt tmpt dia masa tu mmng terasa sngt2...tp mmng aku xde niat langsung dan xjangka bnda ni....aku risau sngt....then sbb xjumpe barang tu..ak pun balik..dan jumpe kak lin dan say SORRY.....
tp hati manusia kite xth kn??....aku cuma dpt mntk maaf dan usaha utk cari yg baru utk kak lin.....aku xnk la dia pendam rasa ape2 kt aku.....hopefully aku dpt reda kn hati aku..dan selesaikn hal ni dgn baik...mmng aku xdpt gnti brg tu sbb "nilainye"  lain....tp aku cuba utk dptkn yg lbh kurang......kpd kak lin...moon mntk maaf sngt2 kt akk sbb dh buat akak kecewa..,moon xde niat nk buat kt akk mcm ni.......

No comments:

Post a Comment

Quotes