the VIP~~

Tuesday 14 May 2013

perasaan itu harus dibuang jauh2....

bismillah...Assalammualaikum..

Apa khabar semua sahabat disayangi sekalian...ehem..ehem...hari ni dah 15hb mei 2013...dah pertengahan bulan mei...xlama lg masuk jun...huhuhu
bercerita tentang date ni..semalam aku baru lepas menghadiri satu lagi temuduga untuk jawatan dlm kerajaan...(xperlu nk cerita kot jaw ape sbb..sob..sob..sebab ...)...aku rasa sngt dukacita mcm cannot go je...Y_Y...
memang aku dpt soalan yg memang xjangka..dan untuk otak aku yg lmbat berfikir ni..(kadang2 aku rasa mcm tu..)hukhukhuk...so bila dh lmbt so jadinya mcm xdpt la nk jwp....
lepas je aku keluar dr bilik temuduga tu..sbnr nye rasa nk menangis pun ada tp aku tetap ukirkn senyuman sebabnye kt stu ramai abg2 JPAM..ahah...eh lupa nk bgth yg interview aku tu buat kt Jabatan Pertahanan Awam NS,(JPAM)....
aku rasa nk masuk office balik untuk sambung kerja memang sngt berat...tp...aku pujuk diri sendiri..dah xde yg nk pujuk..kannn..ahahhha......><'
tapi apa yg aku buat..aku pujuk hati yg gundah gulana ni..aku cakap dlm hati jela..ckp sorang2 nty..mcm xbetul pulak kn..kuikui...aku ckp ok itu hanya mencuba nasib..aku dh mencuba yg terbaik...xperlu rasa kecewa guling2..hohoho....kalau ada rezeki aku ada lah kan....aku pun bukan xde kerja yg baik...skrg pun dah ok..:))))......senyum mesti ada...tp apa yg dpt aku pelajari dr pengalaman ni....bnyk ilmu yg kita kena ada..means bnyk benda kita kena amik tahu dan pelajari...mulai hari ini...aku nk baca bnyk benda...buku,dan info2....ok dh la tu..aku nk sambung kerja...nanti boss masuk...ok kawan2...thank you sebab luangkn masa nk baca blog aku ni...:))....

As salam

No comments:

Post a Comment

Quotes