the VIP~~

Tuesday, 15 October 2013

Sayang ibu Ayah dan keluarga...

Bismillahirrahmannirahim..

tarikh : 16/10/2013
hari : rabu
tempat: office :P

Assalammualaikum...apa khabar sahabat2 semua??...dah berbulan xupdate "buku hati" ku ini..herher...korang sayang ibu bapa korang?...( ape soalan daaa!..hhuhu)..saje hee...><....aku SAYANG SANGAT dgn ibu ayah aku....pernah dengar pepatah " walau macam mana buruk seseorang tu dia tetap mak ayah kita)..ok aku xkata mak ayah aku buruk...cuma saje nk selitkn pepatah...:)...
ibu ayah aku dah banyak sangat-sangat membantu aku..terutama ayh aku....
semalam seluruh umat islam menyambut Hari Raya Aidiladha...termasuk famili aku...semua adik beradik aku balik kampung..seronok sngt..cuma 1 hal yg jd...buat kan hati aku sayu sngt dan berfikir tentang "apa yang aku dah buat dlm hidup utk bantu ibu ayh"....???...Y_Y....rasanya belum ada yg aku balas kpd ibu ayh setelah mereka menjaga aku dari kecik...(tiba2 rasa nk melalak)..sobsobsob....
aku tahu hajat ayah aku aku nk balik kampung jenguk nenek..tp disebabkan kewangan xdpt nk pergi....perasaan aku sedih kecewa pun ada..sbbnye aku xdpt nk bntu....dlm cerita ni kalau nak diluah bnyk lg cerita....cuma aku berdoa...Allah buka hati adik2 ku abg ku untuk berubah kpd lbh baik dan sedar akan tanggungjawap mereka....aku nak tolong ayh ibu pulak...xnk susahkn mereka..Allah semoga Engkau beri jln utk kami adik beradik dpt mncari rezeki lbh utk keluarga kami...Aminn.....

No comments:

Post a Comment