the VIP~~

Thursday 19 June 2014

1whp...bisnes modal rendah..tp berbaloi baloi!!

Bismillahhirahmannirrahim....Assalammualaikum,...

setelah beberapa bulan tak update cerita2..wah...terasa busy mcm retiss aku nih...=='..ahahahah..ok done ketawa..jom cerita cerita..

korang..psss..korang la ...aku nk tny..korang mesti bnyk impian kn?? mksd aku mesti bnyk benda korang nk dlm hidup kn??...mcm aku jugakkk.,..

ok...mslh kita skrg semua benda perlu duit kn?kn?.....semua benda mahal skrg...duit rm50 skrg mcm 10 hinggit jerk...cpt je hbs....aku kadang2 rasa dah bosan dgn takat gaji aku ni..keje bertahun2..simpanan pun ada kadang xde...grrrr...tp..tula mslh aku ni pun...nk bisnes tp pyh nk percaya sngt + dgn modal tu xde..:'(...tp ! ada 1 ni je aku rasa teringin nk cube....
mula2 aku dh bnyk kali jgk baca tntg biz ni #1whp....tp...xnk try lg...pastu ada kwn aku masa 1 tmpt study dulu...dh try..dia asyik promote je...dan mmbuatkan hati aku tergerak nk cuba nasib jgk..dan...aku pun dftr dgn dia....dan..aku pun dpt id & password aku...wah!!! syok pulak baca marketing strategic biz ni!!...dgn modal rendah je bole buat duit ratus,ribu,dannnnnn....wah..xtrkata2....aku buka website guna id aku..dan dari situ aku faham sikit2....aku rasa berbaloi..tp kena usaha kuat!!...

aku nk cerita panjang lebar takut korang bosan..in Syaa Allah..tunggu hasil nya ok...doakn semoga ada rezeki aku.....benda ni on9 je...promote link tu je.....aku share sikit gmbr nye utk korang ok..hihih










yang rasa nk cube tu..sila2 lah add wsapp/wechat/pm 0193748498..no aku ni taw....jom sama2 car duit...raya nk dekat ni..:)..
ok done utk ceerita 19/6/2014 hari ni..jom sambung kerja

No comments:

Post a Comment

Quotes