the VIP~~

Wednesday 11 January 2012

Gelaran "No 1 Dunia"

Assalammualaikum...
psss..pss...hye kawan2...sihat2 belako ko?....hope sume sihat....ok hari 12/1/2012....cerita pasal "No 1 Dunia " ni.....aku mndpt idea nk tulis entry kali ni.....aku mmng suke no 1 ni.....nk2 gelaran "Dunia" tu....(ape aku nk merepek ni...hahah...ni bkn merepek la!)....aku nk ceter tntg 2 orang "ikon" or "idola" negara...iaitu :]=~sila tgk gmbr dibawah

DATUK NICOLE ANNE DAVID!!

waktu sekolah dulu aku mmng minat dia ni....kekal je dgn gelaran pemain "NO 1 Dunia" dlm sukan squash.mantap kn???  dunia beb!!..hehhe...(kalau mcm ni kn best!...),<--tak habis2 berangan...dh2!..

ok sbg seorang rakyat malaysia aku KAGUM! 

2 comments:

  1. betul2... kagum sgt dgn nicole ni kan

    ReplyDelete
  2. heeh...yup dear....akk minat dia ni....tp dh jarang update..dngr2 kt berita tv je..:)

    ReplyDelete

Quotes