the VIP~~

Monday 2 April 2012

kek birthday ku sampai 4 jenis...!!...

Assalammualaikum....

seperti biase awalan cerita aku mesti tny khabar korang dan doakan korang sihat2 sejahtera hendak-Nya...heheh:)...
korang entry kali ni aku nk story2 pasal kek...kek???(xde bnda lain ke)..pedulikan!..ruang aku kn?..huhu...kek hari jadi aku laaa...29 mac lalu hari jadi aku....(seronok dpt wishing dr kawan2....even dlm fb...)..terasa mcm glamor plkzz..~~mula dah aku perasan!~~ahaaa...ok2
Now aku nk cerita...mungkin menarik..mungkin tidak..tp! bg aku menarik la..sbb ni kali pertama aku dpt mkn kek bufday sbnyk 4 jenis dlm satu bln....huhh...ni dia aku nk tunjuk kek nyer(menunjuk betul kn..bkn ada org tgk pun)..agagag...lagi sekali pedulikn..

1)gambar tiada dlm computer (sory nnty masukkn)==(



2)ni photo gedikkzz ku dgn kek(beli sendiri sbb dh berkenan)ade ke ptut ek...ahhah....patung2 atas kek tu sang puteri ku(eh..sang putera je)...dgn sang puteri(saya lh tu..mula dh pmpuan ni...sila abaikan):P...ak suke sngt tgkkk..biase patung2 tu mana TAKboleh mkn kn???yg! yg ni bole...rasa mcm gula lg...nyum3x!!....ni kek masa aku sambut dkt rumah ku syurga ku..eceh..eceh//..TERIMA KASIH IBU!! sudi teman sambut sama3...=)...



3) yg ni pulak...masa aku sambut dkt tempat keje aku....TERIMA KASIH BOSS!!...boss aku dgn wife dia sngt2 sporting...rasa terharu pun adaT_T..xpyh nk nangis bagai kn!!..agaga....
masa aku nk potong kek ni boss n wife dia ada disamping aku..best2x!!....



4)lastly kek tu aku dh mkn tanpa take a pictures(kucewa!!)..hummm...tp kek tu  dpt kt umh auntie kwn aku...masa aku dtg lepak2 ada plk sepotong kek ...mmng rezeki aku katanya.....langkah kanan aku dtg..hihhhi...terima kasih mak wan n angah!!

No comments:

Post a Comment

Quotes