the VIP~~

Friday 28 October 2011

Aku bergelai Siswazah..

Assalamualaikum...

cerita aku nk share ni...telah brlaku pd 6 Mac 2010 tahun lalu.....pasti mengamit sejuta kenangan saat terimbas memori indah ini..(cehhwah! brmadah kejap)..

ok2..berbalik pg tajuk..dh lama kejadian ni brlaku..br sekarang aku update....aku ni graduan daripada UNIVERSITI LIMKOKWING,Cyberjaya(saja jer nk type tulisan besar)...eheh....aku sangat brbangga saat mendapat sekalung DIPLOMA(mention lg)..ngee....dulu masa sekolah2....aku suka berangan klu dh tamat form 5..aku nk belajar kt university....hajat nk bidang Sains(konon minat la katakn)...tup2....len yg aku belajar..im taking DIPLOMA IN BROADCASTING ..Tapi!!...ia sangat brbaloi.....segala pahit getir (pahit ke?)...bergelar "student"...aku dh tempuh..best woo!!(betul ke???)...ahahahah,,,betol la....nk2 dpt study dkt University tersohor tu....org kata tmpt retis2(artis).... knnn.....

dah2..stop mngarut...sbnrnyer serius aku sangat gembira aku berjaya habiskan study dan dpt Diploma tu...aku dh buktikan aku boleh brjaya..dapat lihat senyuman kedua orang tua ku  T__T(touching la pulak~~)...

so pada rakan2 diluar sana...kalau anda mndapat peluang mnyambung pelajaran..jangan sekali2 lepaskn kerana ia adalah jln menuju kejayaan....dan semoga berjaya habiskan study dgn jaya..ok daaa....

No comments:

Post a Comment

Quotes