the VIP~~

Friday 28 October 2011

HADIAH....ada mksd yg terSirat..

Assalamualaikum...

28 oct 2011,
pagi2 aku log in Facebook..aku trtarik dgn kata2 dari seorang rakan...so aku nk share gn kawan2 aku....

Rahsia Hadiah Dari Si Dia ...

Hadiah yang anda beri kepada kawan/kekasih/isteri/suami anda mempunyai maksud yang tersirat...
1)JAM TANGAN
Tanda meningati setiap masa dan waktu.

2) CINCIN
Tanda ikatan kasih yang abadi.

3) GELANG
Tanda mesra

4)RANTAI LEHER
Ikatan cinta yang perlu perhatian.

5) SUBANG.
Tanda penghargaan dan penghormatan.

6)KASUT... ... ... ... ..
Sentiasa mengambil berat/prihatin.

7)PAKAIAN/KAIN... ... .
Semoga kasih berkekalan dan dekat selalu.

8)PAYUNG... ... ... ... .
Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi.

9)MINYAK WANGI... ... .
Tanda cinta

10)BINGKAI GAMBAR... ..
Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan.

11) BUKU... ... ... ... ...
Bersifat terbuka dan bertolak ansur.

12)BUNGA... ... ... ... ...
Tanda perkenalan dan tanda sayang

13)COKELAT ... ... ..
semanis cintamu.

14)LAGU/CD/KAD UCAPAN ... ... ...
mengabadikan cinta

15)SEJADAH DAN ALQURAN... ... ...
tandanya kekasihnya itu menyayanginya dunia dan akhirat.

Satu lagi... . zaman mellinieum... .

16)HANDPHONE...
tandanya... . kau jangan lari dariku!!!!... ... .aku kan cari kamu walau dimanapun... melainkan kalau handphone tu ditutup... ..(SEKADAR GURAUAN)....

bg yg pernah trbaca dan yg baru trbaca....HARGAILAH barangan yg diberi kerana setiapnya punya mksd yg bererti...(bg yg xprnh dpt tu)...insyaallh akan ada...~~peace~~

~gambar menunjukkn antara brg2 yg sesuai dijadikn sbg HADIAH!~





No comments:

Post a Comment

Quotes