the VIP~~

Friday 30 December 2011

bye bye 2011....welcome 2012....

Assalammualaikum,

hey kawan2!.....kali ni entry nk ceter tntg NEW YEAR...apa yg bezanyer ek....hari2 sama jgk...tahun je yg bertukar kn?....bg aku ia beza...cz tahun baru semua baru.,..mksd aku...AZAM....OK apa azam untuk tahun baru korang semua......aku xlist kn lagi apa azam aku ni???......aku cuma berdoa yg segalanya baik2 dan selamat ......tahun 2011 yang memberi kan seribu kenangan(padahal xsmpy pun..ahaa)....xpe2 asal kn ia best!,,,,,

dari tahun 2011 aku telah mengenali seseorang yg begitu menyayangi aku....(cehwah jiwang plok!)...sngt best kn...ad yg suka dan syg...heheh..tp aku masih belum dapat mmberi jawapan(dia nk couple beb gn aku..aku je lum ready nih!?)...haih....hopefully tahun 2012 aku dpt tenteramkan hati dan beri dia satu jawapan...amin..
selain tu tahun 2011 jgk aku dah dpt sebuah kereta (yg aku idam xdpt la...tp at least ad kn)....aku panggil "baybie" cz ianya cute ..mcm aku....ahhahha..poyo je.....yg penting aku syg NCN6094 aku tu......mummy love u baybie....

then lagi satu yg mmbuat aku syg 2011 adalah...kawan baik aku kawen!....seyes she look gorgeous ....kiela aku syg ko dan aku doakan ko bahagia hingga akhit hayat dgn kechik(malu nk ckp dpn dia..aku luah kt cni)..kikiki
n tahun 2011 jgk thn yg sedih...cz aku telah kehilangan atuk aku(belah ayah)......sedih beb....raya tahun ni tnpa atuk...T__T.....

ok2 rasa nk stop cter tuk 2011......aku berharap sangat 2012 ni aku dpt tunaikan apa yg terhajat....aku nk simpan duit tuk pg holiday ....xkira la dgn kawan ke dgn family ke....heheh...

7 comments:

  1. Slamat tahun baru Puteri Bulan. :D

    kirenye tgh selidik lagi la ni si "dia" tu? ehehe...

    nway, smoga hajat tahun ni tercapai... kalu tak tercapai jgk, mintak tolong kat i. i tolong capaikan.. :P

    ReplyDelete
  2. buat istikharah lah kalau tak dapat jawapan... hehe..=)

    ReplyDelete
  3. ejam:hehe...lbh kurang mcm tu la...thx dear friend...mudah2 an dpt capai kn....bwt awk jgk..semoga apa yg dihajati thn ni trmkbul...

    ReplyDelete
  4. yad'z:hehe....insyaallh..thx bg nasihat^_^

    ReplyDelete
  5. selamat mgharungi tahun 2012 syg...tq bcoz sudi menyenaraikan aq sbg slh satu peristiwa trpntg dlm hdp ko 2011..hopefully, ape impian ko utk thn 2012 akn trcapai..u r my truly fren dear..tq so much bcoz jd kwn yg baik slma kita knl..hehehe..n hopefully hdp ko brtmbh ceria, lbh brmkna in 2012..amin...dn tq jugak krna mendoakan yg trbaik utk hdp bru aq dgn kechik..aq hrp ko pn dpt pasangan sejati..hehe..dan yg pasti, dia xkn menyakiti ko..insyallah akn ade insan yg btl2 sesuai utk ko..TUHAN tlh tulis smua tu, kita sbg umatNYA, hnya mampu redha dgn ketentuan trsebut,..hehe..sekian..love u my fren..

    ReplyDelete
  6. wah..trharu ucapan tu...syang kamu jgk dear....:)

    ReplyDelete

Quotes