the VIP~~

Thursday 10 January 2013

entry pertama untuk 2013...harapan..

Assalammualaikum...

wah..apa kabar kawan-kawan...dah masuk tahun baru 2013 dah...aku br nk type entry utk 2013 ni..erm  apa yang nk dicerita ni?
apa-apa pun....tahun 2012 bnyk hal yang terjadi....banyak sngt...sampai mls nk ingat..(tp ingat jgk.....)ahahh

untuk tahun 2013 ni mcm biasa simpan..eh!..tanam..eh!..apedaaa...mestilah nk ada cita-cita... azam ...angan-angan kn..kan....

aku ni manusia biasa ...bnyk yg aku nk gapai....melihat kebahagiaan orang lain..aku pun nk jgkkk..in shaa Allah....
melalui kekuatan yang ada...aku harap dapat hadapi tahun 2013 ni....dgn terbaik...
banyak yang aku nk capai....aku nk bahagiakan diri aku,,keluarga aku....hal pasangan hidup...aku ketepikan dulu...bukan xnk..tp....(sejak break aku dah malas nk pikir..biarlh jodoh itu dtg)..:(....touching seyh...

aku rindu..rindu sngt2.. kawan-kawan suka duka dulu...dari zaman sekolah....aku nk jumpa habiskan masa bersama-sama...mslh kengkangan masa dan masalah duit(yg selalu aku hadap ni),,,,membataskan aku nk meet dgn dorang..Y_Y...miss u girls n guys....

aku berharap andai dlm tahun 2013 ni aku bertemu seseorang yg boleh buat aku jatuh hati....aku inginkan yg terbaik...dan klu xde hal...planning ke arah hal yang lbh baik....in shaa allah...asal sederhana janji tertunai...

semoga entry pertama thun 2013 ni akan disusuli dgn entry yg lbh baik dr aku...sekian as salam.

No comments:

Post a Comment

Quotes