the VIP~~

Tuesday, 22 January 2013

jodoh pertemuan Allah tentukan...

Assalammualaikum...

apa kbr semue..(cett mcm ramai je nk baca kan)..haa..ok2...berpandukan tajuk story sy tu..berangan nye nk jd pemberita ayat mcm ni kn...aha..dh2 mengarut..

nk cerita ni...korang semua mst ada kwn baik kan..kan..termasuk la aku..hee...dan aku nk share story baikk..baik je ok..tntg kwn baik aku sorang ni haa...empunya nama cik Azura bte Abas...yg xlama lg akan....psstt!...akan diberitahu kelak...hahaha

kalau aku jumpa zura ni ..ape yg aku nk ckp kt dia "xsangka kau dah ....dah tunang beb!"..kenapa cantik sngt..aahaa...ko cantik sayang...:)
dan sedihnye aku xde masa ko tunang..:9..sob..sob...sorrryyyyy

xsangka kan..kau selalu story sedih2 dgn aku..tgk2 dah tunang...alhmdulillah...^_^

ok2...zura tunang 19.1.2013 ...dan aku xdpt dtg atas sebab-sebab trtentu..sedihhh....dan yg paling aku nanti-nanti kan adalah melihat gmbr empunya yg untung akan memiliki kawan baik aku ni...huwaaa...encem laa..untung zura..eh! untung en.abg tu...
tahniah dear..semoga berkekalan dan berbahagia hingga hujung nyawa ok..aku gembira bercampur xth laaa nk ckp...tp aku doakan kau yg terbaik....love you zura!!...

aku nk share sikit gmbr2 masa ko tunang..walaupun aku xde kan..aku dh curi2 gmbr ko..soryy eh!...(ape gune facebook kannn)....

ok nah untuk awak2..:)

ok..ni la dia zura tu...tantik kannn..<3...xoxo~~

ini pulak dgn gerangan en abg yg aku kata encem tadi...encemm kan.kan.(cepat setuju..)p

kpd zura syg..aku suke gmbr ko yg ni..cantikkk...:)))

ok..candid eh!...nice..:)

ok cukup2 lah tu story hari ni...sila2 baca....tq...





4 comments:

  1. tahniah untuk kawan awak..nice pic..

    ReplyDelete
  2. your turn pn akan tiba..Allah maha adil kn?dan perancangan Allah tu lbh rapi..so, jgn sskali gveup : )

    ReplyDelete