the VIP~~

Tuesday 1 November 2011

"BAYBIE" SAYA..."SAYANG" SAYA!!

Assalamualaikum....

xth nk kata ape..ahaa....(pe2 je aku ni)...sbnrnyer aku xth nk kata ape tu...sebab aku pnye salah satu impian(bole la dikatakn impian)....nk ada kereta!! tercapai..yeah!(suke no kan?)..alhmdulillah........aku xth la nk gmbrkn (sbb xth lukis)ad kena mngena ke ek...~~dush~...agagga...saat ayah aku mmbenarkan aku nk miliki kereta.....semua usaha ayah carikkan aku KERETA...sngt berhasil!..SAYANG ayah!....termaktub 5/8/2011...adalah tarikh perdaftaran "baybie" saya tu.....saya sngt syg dia!....tetapi disebabkan baru je nk kedunia "pemanduan"..ahahah(baru je dpt lesen kn)....so ayah xbenarkan lagi aku drive alone.....dan aku telah terpaksa tinggalkn "baybie" kt kampung..T_T...(cedih!)...
Apa pon...aku xsabar nak bawak baybie jalan jauh...pg mana aku nk!...hopefully permintaan aku ni dpt trlaksana tahun dpn!...wait 2012~~


taraaa!!ni dia "baybie" aku






No comments:

Post a Comment

Quotes