the VIP~~

Tuesday 22 November 2011

PENGALAMAN BEST+TAKUT+BERDEBAR2

SALAM..hye kwn2 hr ni ak nk cter satu kejadian..huhu.......bkn la pe sngt...cume nk shre PENGALAMAN aku drive! alone....disebabkan kt tmpt aku sty ni ada masalah bas...masing2 mogok la bagai....aku dh blur hari2 mcm mne nk blik kerja????teksi.....masyaallah xsnggup......mungkin Allah dah tunjukkan bahawa ni la masanya aku kena kuat n berdikari.....so aku ambil keputusan amik kereta aku kt kampung tu bawak pg seremban!!....so that...for now i've to drive CAREFULLY + sngt CERMAT ok.......

22/11/2011-hari kedua aku memandu sendiri pg opis.....aduh pengalaman yg xbest....cermin sisi aku "tercalar!!"...kurang asam uncle tuh!..tahu la kereta ko besar n mahal..disebabkan nk bg ko lalu..aku undur dan??tup kereta aku calar taw!.......xkeruan dibuatnyer....dah la aku xsuke tgk calar2 tu....aduh..seyes mmng mmberi PERINGATAN tuk aku lebih mahir n tekun drive...so skung aku nk tutup ceter pasal ni....dan jadikan ia pedoman aku sndri(klu nk sertai skali bole je)..hhuhuhu......HOPE I CAN BE GOOD DRIVER~~WILL TRY..luv hugsss

No comments:

Post a Comment

Quotes